Tid og Afbud

Tidsbestilling

Er du ny patient skal du ringe til os på tlf. 35 83 00 33.

Ringer du uden for vores telefontid, kan du indtale en besked til vores telefonsvarer  på tlf. 35 83 00 33, hvorefter vi hurtigst muligt kontakter dig. Du kan også udfylde vores formular under kontakt.

Er du eksisterende kunde, aftaler vi altid en tid for næste eftersyn, inden du går. Det sikrer, at det individuelle interval overholdes og at vi får en nemmere administration.

Vi tilstræber altid at bekræfte en aftale – især hvis den varer mere end 45 minutter. Det gør vi oftest telefonisk, 7-10 dage før dit besøg hos os.

Afbud

Vi vil meget gerne have afbud i god tid, senest kl. 12 dagen før den aftalte tid. Mandagstider forventer vi afbud fredag inden kl. 12. Afbud modtaget senere end 2 timer før den aftalte tid betragtes som “udeblivelse”.

Afbud ved akut sygdom

Ring hurtigt og tidligt på dagen eller indtal besked på vores telefonsvarer på 35 83 00 33, som vi aflytter når vi åbner.
Du må også meget gerne ringe til tandlæge Peter Tillge privat på tlf. 50 70 02 22.

Dette giver os den bedste mulighed for at koordinere vores øvrige aftaler, således at patienter med akutte behov ikke behøver at vente på behandling.

Udeblivelser

Vi er desværre nødt til at sende en regning ved udeblivelser. Det fakturerede beløb afhænger af, hvor lang tid du fik reserveret. Baggrunden for dette er, at der er betydelige omkostninger ved en “tom stol”. Dette er i overensstemmelse med tandlægernes overenskomst med Sygesikringen.

Forsinkelser og ventetid

Vores mål er, at du bliver behandlet til aftalt tid. Vi beder om din forståelse for, at det ikke altid er muligt for os at overholde behandlingstiderne. En behandling kan jo være mere omfattende end forventet og tage længere tid end beregnet.
For at være i stand til at planlægge så præcist som muligt – og afsætte den nødvendige tid – vil vi ofte spørge, om du selv har bemærket noget med tænderne siden dit sidste eftersyn.

Adresseændring m.v.

Du bedes venligst informere os snarest ved ændring af privatadresse, nyt telefonnummer, ved opståede sygdomme og graviditet (hvor tandkødet ofte ændrer sig) eller ved medlemsskab af Sygesikringen Danmark, således at vi altid har ajourførte oplysninger.

Flytning

Såfremt du skal flytte og synes, at et tandlægeskift er hensigtsmæssigt, er vi gerne behjælpelige med at finde en passende tandlæge i dit nye område, ligesom kopier af evt. røntgenbilleder og andet relevant journalmateriale vil blive tilsendt din nye tandlæge.

Akut? Tandpine? Løs plompe?

Læs mere her om akut behandling.

Er du studerende?

Vi tilbyder studierabat på 25% på alle såkaldte “frie ydelser”. Læs mere her om studierabat.

Vigtigt: Fremvis studiekort i receptionen INDEN behandlingen.

 

 

Kontakt

Nørrebrogade 148
2200 København N
Telefon: 35 83 00 33
Fax: 35 83 28 33





Vi modtager også mastercard!

Patient information

Klik her for gode råd om daglig tandpleje, aktuelle artikler og links: Patient information

Tandlæge information

Er du tandlæge? Læs hvordan vi kan hjælpe dig - Klik her

Andre artikler

Tandlæge i København

Indilife.dk

Indiworks logo